loading...
مجری سرمایه گذاری در کشور زیبای گرجستان
investge بازدید : 215 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

هتل کلاسیک با محیطی گرم و صمیمی در مرکز شهر تفلیس و در فاصله 200 متری از کنسرت هال  قرار گرفته است.  هتل سه طبقه کلاسیک دارای هفت اتاق بوده و جمعا گنجایش پذیرایی از 20 مهمان را دارد. کلیه اتاق های هتل دارای مینی بار و دوش کابین, تلفن و اینترنت بی سیم, سیستم گرمایشی شوفاژ مرکزی و سیستم خنک کننده می باشد . پرسنل مودب و آموزش دیده هتل بطور 24 ساعته در خدمت مهمانان گرامی می باشند. این هتل دارای سیستم حفاظتی و امنیتی خاص خود می باشد.  همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ،  ایرانی و فرنگی, چای, قهوه و انواع  نوشیدنی های مختلف ارائه می شود.

هتل کلاسیک آماده برگزاری انواع تورهای جمعی جهت همکاران و ادارات و سازمانهای مختلف بصورت پکیج کامل و سرویس دهی بصورت گروهی می باشد.

جهت رزرو هتل و دریافت تخفیف  با ما تماس حاصل فرمایید.995599059091+

995514060050+


viber +995514060050
skype pezhman.ge.123

     
Highslide JSHighslide JSHighslide JS
Highslide JSHighslide JSHighslide JS

 

investge بازدید : 123 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

شرکت مسافرتی و توریستی ما با داشتن مجوز رسمی در پایتخت افتخار دارد که خدمات و سرویس شایسته و ایده آلی را به هموطنان عزیز تقدیم کند.1-ثبت شرکت %100 مالکیت برای شما وخانواده شما. 2-اخذ اقامت در کوتاه ترین زمان. 3-اجاره منزل _ ویلا _ هتل _ آپارتمان . بصورت روزانه . ماهیانه و سالیانه.4-خرید و فروش ملک و زمین. 5-رزرو تهیه بلیط . 6-بازکردن حساب بانکی که اختصاص یک حساب بین المللی برای شما میباشد  7-اخذ گواهی نامه رانندگی . 8-گشت روزانه شهری.بازدید از بناها و آثار تاریخی. 9-مشاوره تحصیلی جهت تحصیل درگرجستان. 10-ترانسفر مستقیم مسافر .
investge بازدید : 383 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

الفبای گرجی در قرون گذشته و عصر حاضر یگانه الفبایی است که تنها مورد استفاده گرجیان قرار گرفته است، ولی حوزه استعمال آن در بعضی موارد از سرحدات گرجستان تجاوز میکند. در قرون وسطی الفبای گرجی مورد استفاده بعضی از ساکنان شمال قفقاز از جمله داغستان، چچن و اینگوشیا قرار گرفته است. الفبای گرجی 33 حرف دارد که ازسمت چپ به راست نوشته میشود و تلفظ 8 حرف آن مختص زبان گرجی می باشد.
investge بازدید : 233 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

گرجستان به سرمایه گذاری خارجی به عنوان راهبردی برای توسعه ملی می نگرد و  دولت گرجستان سعی كرده است تا بهترین شرایط را برای سرمایه گذاری خارجی فراهم نماید. به طوری كه مالكیت خارجی شركتهای گرجستانی آزاد است و محدودیتی برای مشاركت و سرمایه گذاری خارجی یا سرمایه گذاری مشترك وجود ندارد.

قوانین بانكداری جدید نیز این امكان را به شركتهای خارجی می دهند كه حساب جاری و حساب دارای سوددهی افتتاح نمایند همچنین داراییهای شخصی سرمایه گذاران خارجی از عوارض واردات و مالیاتهای گمركی معاف می باشند. اصولاً نگاه گرجستان در تدوین سیاست های مربوط به ارتقاء سرمایه گذاری در كشور بر محور توسعه كشور شكل گرفته است و از اینروست كه محورهای زیر خطوط اصلی مورد نظر دولت گرجستان را تشكیل می دهد:

تقویت بخش تولیدی كشور جهت پاسخگویی به نیازهای داخلی بخصوص نیازهای اساسی مردم گرجستان.

حمایت از فعالیت های صادراتی برای نیل به ایجاد اقتصاد متنوع

حمایت از محیط زیست

افزایش كارائی منابع موجود و ارتقاء ظرفیت های بخش خصوصی و ایجاد نقشی مناسب برای دولت جهت ایجاد اطمینان لازم در توسعه بخشهای اقتصادی و ایجاد درآمد واشتغال مورد نظر، به عبارت دیگر نقش دولت گرجستان در این فرآیند. هماهنگی های ساختاری در سیستم اقتصاد كشور و بخصوص تسهیل در فعالیت های بخش خصوصی می باشد.

به طور كلی دولت گرجستان سعی كرده تا با تدوین فعالیت های مربوط به سرمایه گذاری ، تهیه و حفاظت ساختارهای اقتصادی و اجتماعی ، فراهم آوری خدمات اجتماعی مورد نظر،انجام مناسب كاركردهای دوره انتقالی ، حفظ سرمایه گذاریهای موجود دولتی كه درآمدهای اكتسابی از آن بسیار حائز اهمیت می باشد و بالاخره ایجاد اصلاحات در سیستم خدمات رسانی عمومی ، شرایط مناسب و جذابی را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم نماید.

مزیت های گرجستان در زمینه سرمایه گذاری

دولت گرجستا با فراهم شدن شرایط مناسب قانونی برای سرمایه  گذاران و وجود مزیتهای زیر ، چشم انداز روشنی برای سرمایه گذاری خارجی در این كشور بوجود آورده است :

ثبات سیاسی موجود در كشور

وضعیت سوق الجیشی این كشور در مركز منطقه قفقاز و در مجاورت با روسیه و تركیه

قرارگرفتن در سر راه خط لوله نفتی دریای خزر به اروپا

نقش گرجستان به عنوان دروازه اروپا و آسیا، دسترسی به دریای سیاه و وجود منطقه آزاد تجاری بندری

برابری حقوقی سرمایه گذاران خارجی با سرمایه گذاران داخلی و تدوین قوانین لازم جهت سرمایه گذاری خارجی

قوانین مالیاتی تسهیل كننده سرمایه گذاری خارجی

اجازه برگشت سود و سرمایه شركتهای سرمایه گذار در گرجستان به خارج از كشور

نیروی متخصص ارزان و هزینه پائین تولید

 

investge بازدید : 211 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

هر ایرانی میتواند با داشتن پاسپورت ایرانی پس از گذراندن مراحل قانونی ثبت شرکت و همچنین افتتاح حساب در یکی از بانکها
و اخذ کارت اعتباری بین المللی ، پس از راه اندازی شرکت  کارت اقامت دریافت کند که در سال اول یکساله وبعد از آن 5 ساله می باشد.
تـــــــــــــوجه :
متقاضیان توجه داشته باشند طبق آخرین دستور العمل از سوی اداره مهاجرت و رجیستر گرجستان فقط افرادی قادر به دریافت کارت اقامت هستند که در گرجستان بصورت صد در صد قانونی مشغول بکار باشند در غیر اینصورت حتی کسانی که قبلا کارت اقامت دریافت نموده اند نیز کارتشان باطل و از کشور اخراج میگردند.
ثبت شرکت و مجوز کار و افتتاح حساب بانک های بین المللی و کارت اعتباری :
مراحل ثبت شرکت :
شما میتوانید با خانواده و دوستان و یا شرکائ خود با ثبت یک شرکت مجوز فعالیت کاررا دریافت نمائید که هر شخص بالای 18 سال با پاسپورت مستقل می تواند اقدام به این موضوع نماید .
مدت زمان ثبت شرکت 2 تا 3 روز کاری می باشد و مدارک مورد نیاز فقط پاسپورت است .داشتن لوگوی شرکت جهت ساختن مهر ( برای شروع کار ) الزامیست .

کارت اقامت :
شما باید در ابتدا شرکت خود را راه اندازی کرده و سپس برای کارت اقامت اقدام نمائید در غیر اینصورت جواب اقدام شما از سوی اداره مهاجرت رد می شود .
توجه داشته باشید که هرگونه وعده گرفتن کارت اقامت با صرف هزینه بیشتر و یا تضمین های دروغین در این خصوص کاملا امری واهی و بی پایه و اساس است.
لازم میدانم به اطلاع متقاضیان محترم برسانم که اقامت دائم بستگی به فعالیت و کارنامه ارائه شده توسط شما در طول مدت اقامت موقت دارد که این شامل شفاف سازی در کار و پرداخت به موقع مالیات و عوارض و نداشتن عدم سوء سابقه در اداره پلیس و ........ میباشد که آن هم بعداز یک دوره که کارت خود را تمدید کردید میتوانید درخواست دهید .

در صورت دریافت کارت اقامت شما از پرداخت خروجی در سفرهای خارجی در ایران معاف میگردید

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
INVEST IN GEORGIA مجری سرمایه گذاری در کشور زیبای گرجستان -ثبت شرکت و اخذاقامت گرجستان 995514060050+ 995599059091+ invest.georgia@yahoo.com g.co.georgia@gmail.com viber +995514060050 LINE +995514060050 ما آمادگی كامل خودرا جهت انجام مشاوره و - بررسی روشهای سرمایه گذاری در گرجستان - ثبت شركت - اخذ اقامت - بازكردن حساب بانكی و گرفتن ویزا كارت - رزرو هتل و برگزاری تورهای گردشگری - ترجمه مذاكرات شما ( گرجی به فارسی - روسی به فارسی - انگلیسی به فارسی ) - بازاریابی محصولات شما در كشور گرجستان - ترانزیت كالا و محصولات شما به گرجستان - خرید و اجاره ورزرو آپارتمان - آموزش زبان گرجی - مشاوره تحصیلی و... در كشور گرجستان را اعلام می داریم. امکانات راه حلهای مفید ما بهترین و مناسب ترین راه حل ممکن را برای ثبت شرکت در کشور گرجستان به شما پیشنهاد کرده و شرایط را برای حضور فعال شما در این کشور فراهم خواهیم نمود. پشتیبانی مناسب در این سایت خدمات پشتیبانی به صورت تلفن، ایمیل و یا چت آنلاین به شما ارائه میشود که در بیشتر ساعات شبانه روز امکان دسترسی به کارشناسان را خواهید داشت. سریعترین و ارزانترین نتیجه به جرات میتوان خدمات این سایت را یکی از کم هزینه ترین خدمات دانست که با کمترین هزینه امکان حقوقی شدن شما را در کشور گرجستان فراهم میکند و به جرات ما جزو شرکتهای انگشت شماری هستیم که سرویس حساب بانکی درگرجستان ارائه میدهیم. امیدواریم مطالبی که مطالعه می فرمایید ،راهنمای شما برای داشتن زندگی بهتر در کشور زیبای گرجستان باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • همه چیزدرموردکشورگرجستان

    invest .georgia مجری سرمایه گذاری در گرجستان -ثبت شرکت و اخذاقامت گرجستان 00995514060050 g.co.georgia@gmail.com
    0037254720643
    ما آمادگی كامل خودرا جهت انجام مشاوره و
    - بررسی روشهای سرمایه گذاری در گرجستان
    - ثبت شركت
    - اخذ اقامت
    - بازكردن حساب بانكی و گرفتن ویزا كارت
    - رزرو هتل و برگزاری تورهای گردشگری
    - ترجمه مذاكرات شما ( گرجی به فارسی - روسی به فارسی - انگلیسی به فارسی )
    - بازاریابی محصولات شما در كشور گرجستان
    - ترانزیت كالا و محصولات شما به گرجستان
    - خرید و اجاره ورزرو آپارتمان
    - آموزش زبان گرجی
    - مشاوره تحصیلی و... در كشور گرجستان را اعلام می داریم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 596
  • بازدید کلی : 31,036